تغییر اندازه فونت:

اخبار

طراحی و غرفه سازی نمایشگاهی

 

مقدمه: احمد کلهر 

حضور در نمایشگاه های تخصصی برای تولید کنندگان وطنی ارزان ترین رسانه تبلیغاتی است . در نمایشگاه های تخصصی تولید کنندگان جژء هم حضور دارند.

و بزرگان بسیار پرسر صدا حضور دارند . 

برای حضور در نمایشگاه چهار روش هزینه ای و جود دارد .

1- حضور حداقلی  در غرفه 12 یا 18 متری با تجهیرات استاندارد نمایشگاهی 

2- حضور مشخص با استفاده از اسپیس ها و پارتشینهای سیستمی در متراژ35 تا 70 متر 

3- حضور موثر با  ساخت ساز غرفه بندی  در متراژهای 60 الی 120 متر 

4- حضور قدرتمند با هجوم به رسانه های محیطی و عرصه های اسپانسری چون جلد کتاب نمایشگاه ، پوستر نمایشگاه ، پذیرائی با هدایا تبلیغاتی و کافی شاپ ،رادیو نمایشگاه 

اما نکته  مهم در بازدهی حضور در نمایشگاه  ها به دوعامل کلیدی  بر می گردد. 

1- جانمائی غرفه شامل مکان غرفه 

2- نحوه انتقال اطلاعات  به مشتری و پیگیری ارتباطات 



 

 

از غرفه سازی نمایشگاهی بیشتر بدانید. 

صنعت غرفه سازی بعنوان صنعتی علمی –هنری از مهمترین قسمت های اصول طراحی و یرگزاری سازه های نمایشگاهیست.
غرفه سازی (Boods) که امروزه به عنوان یک تخصص کاملا حرفه ای ، یک هنر و یک صنعت کاملا علمی در دنیاشناخته شده، به افزایش بهره وری در تجارت و کسب و کار می اندیشد. باوجود اینکه اهمیت و کاربرد زیبایی بصری در روحیه ، کار ، تجارت و... برکسی پوشیده نیست و نمی توان روند رو به رشد این حرفه را نادیده گرفت. این موضوع را مختصرا شرح می دهیم:
اوج بازدید مشتریان ، پیک فروش کالاها و شناخت خدمات در نمایشگاه ها است. از این رو داشتن یک غرفه ی منحصر به فرد و ترجیحا عجیب و غریب ! مشتریان و بازدیدکنندگان را ناخود آگاه به خود جذب می کند . طبق آمار غرفه هایی که دکوراسیون خاص دارند بسیار بیشتر از سایرین موفق بوده اند.یک غرفه خوب نمایانگر یک شرکت خوب و مدیریت عالی است طبق آمار غرفه هایی که دکوراسیون خاص دارند بسیار بیشتر از سایرین موفق بوده اند.یک غرفه خوب نمایانگر یک شرکت خوب و مدیریت عالی است .


ارائه دهنده ی طرحهای نوین در صنعت غرفه سازی نمایشگاهی با استفاده از اصول معماری تجاری
و اجرا کننده ی کامل غرفه های نمایشگاهی ، با استفاده از فرم و رنگ و لوگوی سازمانی شرکتها برای نمایان تر شدن غرفه .
حضور پر رنگ در نمایشگاه ها از مهمترین اهداف اکثر شرکت هاست تا با استفاده از خلاقیت و نوآوری ، غرفه ی خود را به یک مکان خاص برای معرفی محصولات و خدمات خود تبدیل کرده تا ضمن نمایش محصول ، با تاثیر بر ضمیر ناخوداگاه مخاطبان بتوانند سهم بیشتری از بازارهای داخلی و خارجی را کسب نمایند .

 اصل پایدار جهت دستیابی به این حضور  شامل موارد زیر است  ؛

· خدمات برند سازی
ارائه ی خدمات مشاوره در جهت ایجاد و معرفی برند تجاری با استفاده از متخصصین و مشاوران در عرصه های نمایشگاهی!
· مدیریت زمان جهت بهترین اثر گذاری
موفقیت در نمایشگاه ها یعنی نمایش و انتقال سریع اطلاعات در کوتاهترین زمان ممکن !
طرح خاص و روش های خاص غرفه سازی تنها وجه تمایز غرفه ها در نمایشگاه هاست . 

، همواره زیبایی و معماری اثرگذار را با در نظر گرفتن اصول علمی در جهت ارائه ی هرچه بهتر برگزاری یک نمایشگاه بکار میگیرد . و با استفاده از پیوند مهندسی و گرافیک گستره ی اثرگذاری و انعطاف پذیری بی نظیری را برای شما در بین همه ی رقبای کاری ایجاد میکند.
· ارائه ی مشاوره جهت بازاریابی نمایشگاهی
اطلاعات اصلی ترین عامل رسیدن به موفقیت است و شناخت بازارهای هدف و چگونگی انتقال اطلاعات ، دو عامل اصلی موفقیت در تبلیات میباشد.
متخصصان در جهت تحقق مطالب فوق ، اندیشیده و بهترین شیوه ی اثرگذاری اطلاعات را جهت بازاریابی ارائه میدهد.

** عوامل موثر و مهم در غرفه سازی و غرفه آرایی نمایشگاهی.


انتخاب محل مناسب متناسب با محصول و فعالیت شرکت در جهت حضور نمایشگاه
انتخاب ابعاد و متراژ غرفه بر اساس امکانات، دکوراسیون غرفه نمایشگاهی و بازدید کنندگان
طراحی معماری غرفه ها با استفاده از نرم افزار های مهندسی سازه و آزمایش ایستایی غرفه ها
غرفه آرایی با روش مناسب چیدمان محصولات و یا خدمات به ترتیب اهمیت
درنظر گرفتن و طراحی محلی مناسب جهت مذاکره به دور از هیاهوی نمایشگاه
ایجاد سیستم منظم در ارائه خدمات در غرفه
ایجاد شرایط جذاب برای بازدید کنندگان از غرفه نمایشگاهی
استفاده از لوگو ، نمادها با توجه به نوع فعالیت شرکت در غرفه سازی
نورپردازی صحیح و هدفمند جهت ارائه خدمات یا محصولات
همسانسازی و ایجاد هارمونی بین دکوراسیون و لباس فرم هماهنگ برای مسئولین غرفه نمایشگاهی
بهره گیری از نظرات مدیران شرکت ها و ارائه ی مشاوره به شکل صادقانه در طراحی غرفه
ایجاد سیستم استاندارد تشریفات و پذیرایی
طراحی و تهیه پکیج های تبلیغاتی جهت ارائه در نمایشگاه
صمیمانه علاقمندیم که شما بدانید ما اینگونه می اندیشیم که :
عمر غرفه کوتاه است ولی اثر آن تا مدتها باقی خواهد ماند ، لذا تلاشی صادقانه برای ارائه خدمات خواهیم داشت به گونه ای که بهترین و ماندگارترین تصویر را در ذهن بیننده و بازدید کننده غرفه به جا گذاریم.

۲۶ خرداد ۱۳۹۲ ۱۶:۲۸
تعداد کلیک: ۲,۲۵۰

اظهار نظر

میانگین امتیاز کاربران: 0.0  (0 رای)

امتیاز :
نام فرستنده :
پست الکترونیک : *
نظر : *
   
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500  

  
کلیه حقوق این وب سایت متعلق به شرکت تجارت الکترونیک کلهر می باشد.