اهداف غرفه
در طراحی غرفه ، ابتدا می بایست هدف خود از حضور در نمایشگاه را مشخص کنیم که بصورت کلی چند هدف قابل تعریف است :
1- نمایش برند .یعنی اعتبار بخشی به برند
2- معرفی خدمات یا محصولات
3- قدرت نمایی در بین رقبا و جذب مشتریان آنها
4- تبادل نظر و یافتن بازار جدید و شرکای جدید
نمایش برند
در غرفه سازی برندینگ بهتر است غرفه به شکلی طراحی شود که نشان شرکت با کیفیت خوب اجرا شود و در اندازه بزرگ و متناسب به نمایش در آید.
بعد از الویت نمایش برند ، داشتن اتاق زیبا و VIP موضوع پر اهمیتی محسوب می شود چرا که از یک برند انتظار می رود برخورد خوب و با کلاس داشته باشد.
در روش برندینگ یک توضیح از شرح فعالیت یا چند پوشه هنری و با فکر کافی است.
غرفه سازی با هدف معرفی محصول و خدمات
در این روش غرفه سازی ، ضمن نمایش مناسب برند، برای اهداف خود می بایست استند ، ماکت ، پوشه یا فیلم خوب تهیه کرد .طوریکه بازدید کنندگان از هر زاویه که به غرفه نزدیک می شوند متوجه خدمات یا محصول جدید ما بشوند.
قدرت نمایی در بین رقبا
در روش سوم یعنی غرفه سازی با هدف قدرت نمایی ، در درجه اول جا و سالن غرفه بسیار پر اهمیت است که اصولا در اختیار اسپانسرهاست .پس از دریافت غرفه خوب و وسیع در سالن خوب ، حالا غرفه سازی با متریال گران قیمت مانند فلز و ام دی اف به اضافه روش برندینگ و اهدای هدایای خاص به شما در قدرت نمایی کمک می کند.
استفاده از ابزارهای جانبی نمایشگاه مانند پشت جلد کتاب اصلی نمایشگاه ، رادیو نمایشگاه نیز کمک موثری خواهد بود .
تبادل نظر و یافتن بازار جدید و شرکای جدید
در روش چهارم حضور و تبادل نظر در نمایشگاه یک غرفه کوچک و ساده می تواند کافی باشد.
https://www.instagram.com/oljayto.ir
https://www.instagram.com/ahmadkalhor_designer
http://www.oljayto.ir/
احمد کلهر : 09122190337